Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

"Spokojna Przystań"

wpisy na blogu

Lustro w łazience i baterie

Blog:  monikamarek
Data dodania: 2011-01-22
wyślij wiadomość

Szklarz wkleił lustro w łazience. Kupiliśmy równiez baterie łazienkowe Kludi Zenta - do umywalek i do wanny.

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany  

       mojabudowa.pl - blog budowlany

4Komentarze
Data dodania: 2011-01-22 20:34:03
Czyli można korzystać z łazienki całą parą ;)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-22 20:53:05
Kurcze! No ja tez musze w koncu zamówic lusterka:) Fajnie juz u was:)))
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-22 23:39:48
Mnie tez się Wasz domek bardzo podoba!! Uwielbiam oglądać zdjęcia z wykończeniówki,zawsze można coś podpatrzeć dla siebie :D Piękny domek,pozdrawiam :)
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-23 12:54:01
bardzo ładnie to wyglada! i fajne baterie!
odpowiedz

Korytarz i pokoje

Blog:  monikamarek
Data dodania: 2011-01-21
wyślij wiadomość

Tak wygląda korytarz prowadzący do pokoi. Pokoje zostały juz tez skończone i oblistwowane. Został jeszcze salon do którego chcemy zamówic deskę.

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

 

3Komentarze
galatea  
Data dodania: 2011-01-21 18:25:46
pięknie wyszło, a kolory w pokoiku bajeczne !
odpowiedz
glx19a  
Data dodania: 2011-01-21 19:18:46
Bardzo ładnie podoba mi się...)
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-23 12:55:01
ładnie! kolorowo! bardzo ładnie prezentuje sie listwa i drzwi!
odpowiedz

Ogrodzenie skończone

Blog:  monikamarek
Data dodania: 2011-01-21
wyślij wiadomość

Mimo zimowej pogody udało się zakończyc prace związane z ogrodzeniem.

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

 

Ogrodzenie

Blog:  monikamarek
Data dodania: 2011-01-18
wyślij wiadomość

Tak prezentuje się nasza brama i furtka. Pod koniec stycznia panowie zrobią resztę ogrodzenia

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

 

7Komentarze
Data dodania: 2011-01-18 14:27:54
Bardzo ładnie :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-18 14:55:58
Cudnie się prezentuje:)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-18 15:23:43
super! kurcze zawsze jak patrze na takie cudne klinkierowe ogrodzenia to mnie smutek ogarnia, ze ja takiego mieć nie będe :( u nas sie nie da
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-18 16:04:55
Bardzo ładne ogrodzenie!!!
odpowiedz
tereska  
Data dodania: 2011-01-18 16:18:42
bardzo ładnie, podoba mi się :)
odpowiedz
galatea  
Data dodania: 2011-01-21 18:06:52
pięknie !
odpowiedz
Data dodania: 2011-08-03 17:27:11
Fajnie bo domek troche cofnięty w głąb a nie tak bliziutko bramy. pozdro
odpowiedz
monikamarek
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 264846
Komentarzy: 172
Obserwują: 21
On-line: 9
Wpisów: 157 Galeria zdjęć: 521
Projekt SPOKOJNA PRZYSTAŃ
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - mazowieckie
ETAP BUDOWY - Brak
ARCHIWUM WPISÓW
2011 kwiecień
2011 luty
2011 styczeń
2010 grudzień
2010 listopad
2010 październik
2010 wrzesień
2010 sierpień
2010 lipiec
2010 czerwiec
2010 maj
2010 kwiecień
2010 marzec
2010 luty
2010 styczeń
2009 sierpień
2009 lipiec
2009 czerwiec
2009 maj
2009 kwiecień
2009 marzec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik